Opis zajęć

Perfect Body

AEROBIC: total body condition, płaski brzuch, brzuch uda pośladki

Trening wzmacniający i rzeźbiący poszczególne partie ciała z użyciem tubingów, hantli, piłek, stepów i ballooningów. Spalamy kalorie, modelujemy sylewtkę przy energetycznej muzyce. Błądźcie przygotowani na forsowny trening.

pilates

Ćwiczy mięśnie dla przywrócenia naturalnej postury i poprawienia równowagi. Ruchy w trakcie ćwiczeń są zróżnicowane, od powolnych i kontrolowanych po szybkie, co poprawia ogólną zwinność, giętkość i siłę. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku, usprawniają ciało i rozwijają sylwetkę pełną wdzięku i elegancji. Zapisz się na zajęcia Pilates w tym tygodniu, a twoje ciało podziękuje Ci za to!

TRX

ćwiczenia w oparciu o Taśmy TRX, angażują praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, zwłaszcza mięśnie brzucha. Jako ciężar wykorzystujemy grawitacje i masę własnego ciała,

trening obwodowy

Trening obwodowy łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Każde ćwiczenie oddziałuje na inną partię mięśni, dzięki czemu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom. 8-15 ćwiczeń, które będziemy wykonywać po 50 sek. Aby trening był skuteczny, między ćwiczeniami robimy t.ylko 10 sek przerwy.

taniec

  Taniec i spalanie to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Poprzez świetną zabawę taniec kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy.  

tabata

czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Celem treningu Tabata jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej, czyli tlenowej oraz stymulacja procesów metabolicznych, a co za tym idzie - przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Tabata opiera się na 4 podstawowych zasadach:
  • trening trwa 4 minuty,
  • przez 20 sekund wykonujemy jak najwięcej powtórzeń danego ćwiczenia (np. pompek),
  • 10 sekund odpoczynku po każdych 20 sekundach treningu,
  • sesje ćwiczeń powtarzamy 8 razy.
   

Zajęcia pozwolą Ci oderwać się od codzienności, odreagować stres i złości, dostarczą radości z poruszania się, przezwyciężania własnych słabości, polepszą samopoczucie i zapewnią doskonałą sylwetkę. Twoje chęci i nasz profesjonalizm to gwarantowany sukces!

Jeśli chcesz szybko stracić nadmiar kilogramów, a tym samym zawyżyłeś poziom swoich postanowień. Najpierw należy wyzaczyć osiągalne cele i skupić się na tym, co realnie możemy osiągnąć.

Znajdź równowagę pomiędzy ambicjami a realizmem. Zrzucenie 10 kg w ciągu dwóch tygodni jest zbyt ambitnym celem, natomiast jeśli dasz sobie na to samo 2 lub 3 miesiące, na pewno będzie to bardziej osiągalne

Bądź dumna ze swoich postępów. Każdy stracony kilogram to sukces, który stopniowo prowadzi Cię do celu. Wiedz kim jesteś i jak pracujesz, ponieważ osiąganie celów często jest związane z samoświadomością. Jeśli nigdy wcześniej nie ćwiczyłeś, codzienny trening będzie zbyt wygórowanym postanowieniem. Bądź bardziej realistyczna i na początek ustal trzy treningi na tydzień. A kiedy to stanie się dla Ciebie rutynowym zajęciem, zwiększ liczbę treningów na cztery tygodniowo.

Chodzi o to, żeby nastawić się na zwycięstwo i nie poddawać się podczas dążenia do celu. Małe zmiany prowadzą do wielkich rezultatów.

Zanim się zorientujesz, nabędziesz wiele nowych nawyków i możliwości, które ciąglę będą Cię motywować do działań w nowym roku. Pamiętaj, utrzymanie dobrej formy jest najważniejszym wyścigiem w życiu, którego nie da się skończyć z dnia na dzień.

 

Zajęcia ogólno – kondycyjne. Trening wzmacniający i rzeźbiący całą sylwetkę ciała z użyciem tubingów, hantli, piłek, stepów i ballooningów. Błądźcie przygotowani na forsowny trening.

Ćwiczenia z piłką pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają mięśnie kręgosłupa i pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Dodatkowo taka gimnastyka jest bardzo przyjemna, pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego, przez co jest świetnym sposobem relaksacyjnym.

Opracowany prawie 100 lat temu system Josepha Pilatesa obejmuje harmonijną współpracę umysłu i ciała. Jego skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i smukłą sylwetkę został dostrzeżony i propagowany przez dzisiejszy fitness. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku i ze zróżnicowanymi możliwościami, usprawniają ciało i rozwijają sylwetkę pełną wdzięku i elegancji. Pilates jest treningiem niezbędnym do wzmocnienia i uelastycznienia ciała.
Trening z nastawieniem na brzuch, uda i pośladki. Nie jest to trening prosty ponieważ trzeba się napracować alby wzmocnić te duże partie mięśniowe. Motywująca jest zapewne perspektywa aby mieć płaski brzuch, smukłe uda i zgrabne pośladki.

Fitness  funkcjonalny wzmocnia ciało, zmniejsza poddatność na kontuzje i powoduje zwiększenie wydajności w codziennych czynnościach. To ćwiczenia, które naśladują ruchy wykonywane przez nas w życiu codziennym. Dotyczy to przysiadów, sięgania, obracania się, podnoszenia przedmiotów z podłogi i unoszenia przedmiotów nad głowę. Ćwiczenia funkcjonalne dodają kondycji ciału, dzięki czemu można poruszać się bardziej wydajnie podczas wykonywania codziennych czynności.

Trening funkcjonalny skupia się mniej na trenowaniu specyficznych mięśni, jak bicepsy czy mięśnie brzucha, a bardziej na zyskiwaniu siły w wykonywaniu ruchów złożonych, które stosujemy w życiu codziennym. Ten typ ćwiczeń mniej zużywa mięśnie i stawy, a pomaga poprawić koordynację, równowagę i stabilność.